НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ДАЙДЖЕСТ
"ОСВІТА НА ЗДОРОВ’Я"
Випуск № 5 (травень, 2024)


Упорядник:

Олена Тонне

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ"
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

КАФЕДРА РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

Креативний простір

Онлайн-тімбілдінг "Як ми тренуємо креативність"
24 квітня 2024 року відбувся онлайн-тімбілдінг "Як ми тренуємо креативність". Івент проведено з нагоди Всесвітнього дня творчості та інноваційної діяльності.
Взяли активну участь в івенті 168 осіб. Це - психолого-педагогічні працівники закладів освіти різного типу.
Учасникам були запропоновані такі форми активності:
read more
розібратися з ключовими поняттями "креативність","творчість", "інноваційність"; виконати онлайн-тест на словниковий запас "Мовна креативність" (автор - Іван ГЛАДИРЬ); дізнатися про складники та умови розвитку креативності; довідатися про поради дослідників стосовно успішного розвитку креативності; спільно виконати деякі вправи щодо тренування креативності; попрацювати в групах щодо генерування відомих вправ для тренування креативності в нові, незвичні, незвичайні
І все ж таки найважливіший результат участі - зустріч, нові знайомства і радість співпраці!
Спікери заходу - Олена АКСЬОНОВА, Олена ТОННЕ
Original link
Наукова стаття Скакун Н.С., аспіранта кафедри педагогіки та загальної психології Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтв Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького
«Функція розвитку суб’єкта походить від творчості». Естонський вчений Юло Вооглайд про принципи організації навчальних процесів у школі - КМДШ
«Вчитель повинен бути здатним обміркувати, як зробити так, щоб НЕ вирішувати ті питання, які можуть вирішувати діти.»
Original link
У статті визначено структурно-компонентний склад креативності молодшого школяра: креативне мислення, креативна уява, креативна грамотність